دانلود جزوۀ سوالات فصل به فصل زیست شناسی دوازدهم تجربی با جواب

درست کتاب خواندن به شما کمک می کند که مطالب هردرس را بصورت کامل و عمیق یاد بگیرید. برای اینکه کتاب خوانی صحیح را یاد بگیرید از درس سوال استفاده کنید. همانطور که خواهید دید سعی شده است که توجه لازم به نکات و سوالات مهم بصورت خط به خط در هر گفتار درس اجرا شود.

درس سوال به شما می آموزد که چگونه در هر خط کتاب مطالب مهم را مجزا و حفظ و سپس یاد بگیرید و در هنگام پرسش های مستمر معلم به آنها پاسخ دهید. بعد از دریافت درس سوال آن را باز کرده و با کتاب خود تطبیق دهید و جاهای مهم هر جلسه را در کتاب خود علامت یا سوال آن را یاداشت کرده و آنها را حفظ کنید. مطمئن باشید با مرور مستمر، مطالب هر جلسه ، درس را با سرعت بیشتری خواهید آموخت.در ضمن تا کاملاً به مبحث هر جلسه مسلط نشده اید ، مرور کردن متن درس را فراموش نکنید.

جزوۀ پرسش و پاسخ هم به شما کمک می کند تا فرایند یادگیری و آموزش خود را تثبیت کنید.پرسش های موجود در جزوه بصورت خط به خط و با نکته ها و پرسش های تصویر انتخاب شده اند تا اگر به کتاب دسترسی نداشتید، جزوه ها با مطالب متن درس تفاوت و کمبودی نداشته باشند.بهتر است بعد از مطالعۀ هر فصل ، سوالات نهایی آن فصل را هم از این قسمت دانلود و مرور کنید تا به یادگیری تان کمک بیشتری شود.

اگر نرم افزار(پی.دی.اف )خوان شما قادر به اجرای درس – سوال نشد یکی  از این نرم افزارها  را استفاده کنید.

  • 0
  • 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *