آیفون 17 پرو مکس احتمالاً به دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

[ad_1]

به گفته یکی از تحلیلگران بازار، «جف پو»، آیفون 17 پرو مکس احتمالاً با دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی از راه می‌رسد. این درحالی است که آیفون 15 پرو مکس از دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در یک یادداشت تحقیقاتی که توسط شرکت سرمایه‌گذاری هنگ‌کنگی «Haitong International Securities» با تمرکز روی یکی از تأمین‌کنندگان اپل به نام Largan Precision منتشر شده است، پو مدعی شده که آیفون ۱۷ پرو مکس با دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی ارتقایافته معرفی می‌شود. این منبع همچنین می‌گوید این دوربین برای استفاده با هدست ویژن پرو بهینه خواهد شد.

تمام دوربین‌های آیفون 17 پرو مکس 48 مگاپیکسلی می‌شوند؟

بررسی آیفون ۱۵ پرو مکس

اوایل سال جاری میلادی پو مدعی شد که اپل در مدل‌های پرو آیفون 16 از دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که مسلماً این دوربین به نسل بعدی آن هم راه پیدا می‌کند.

با توجه به اینکه آیفون 15 پرو و پرو مکس به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند، آیفون ۱۷ پرو مکس به اولین گوشی اپل تبدیل می‌شود که با سه دوربین 48 مگاپیکسلی از راه می‌رسد. البته اگر شایعات به حقیقت بپیوندند.

درحالی‌که رزولوشن بالاتر نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت یک دوربین باشد، جزئیات را در تصاویر افزایش می‌دهد و در هنگام برش تصاویر یا پرینت‌کردن آن‌ها کاربردی است. علاوه‌براین، افزایش رزولوشن می‌تواند آیفون‌ها را برای هدست ویژن پرو کاربردی‌تر کنند.

با عرضه iOS 17.2، آیفون 15 پرو و پرو مکس می‌توانند ویدیوهای فضایی با عمق سه‌بعدی ضبط کنند که در ویژن پرو اجرا می‌شوند. در حالت افقی، دوربین اصلی و اولترا واید با همکاری یکدیگر ویدیوهای فضایی با عمق بیشتر ضبط می‌کنند.

سری آیفون ۱۷ در سپتامبر 2025 معرفی خواهد شد، بنابراین نزدیک به دو سال تا رونمایی از آن‌ها فاصله داریم و تا آن زمان باید منتظر انتشار شایعات مختلف درباره آن‌ها باشیم.

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *