اسپاتیفای قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی را آزمایش می‌کند

[ad_1]

اوایل پاییز امسال در گزارشی گفته شده بود که اسپاتیفای در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران آن اجازه می‌دهد با کمک هوش مصنوعی و درخواست‌های متنی خود، ساخت پلی لیست را انجام دهند. حالا نحوه عملکرد این ویژگی ظاهراً توسط یکی از کاربران تیک‌تاک فاش‌شده و اسپاتیفای رسماً توسعه آن را تایید کرده است.

براساس گزارش تک‌کرانچ، یکی از کاربران تیک‌تاک ظاهراً به قابلیت ساخت پلی‌لیست اسپاتیفای با هوش مصنوعی دست پیدا کرده است. با توجه به اسکرین‌شات‌هایی که توسط او به اشتراک گذاشته شده است، ظاهراً ویژگی ساخت پلی‌لیست‌های اسپاتیفای با هوش مصنوعی به بخش «Your Library» برنامه این سرویس اضافه می‌شود. در توضیحات ویژگی نیز آمده است که «ایده‌های خود را با استفاده از هوش مصنوعی به پلی لیست تبدیل کنید» و همچنین اشاره شده که این ویژگی در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

ساخت پلی لیست اسپاتیفای با هوش مصنوعی

زمانی که این ویژگی در دسترس قرار بگیرد، صفحه جدیدی به کاربران نمایش داده خواهد شد و درست مانند سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی در آن می‌توانند درخواست متنی خود را در کادر مربوطه تایپ کنند. همچنین چند دستور پیشنهادی مانند «تمرکز در محل کار با سازهای الکترونیکی»، «موسیقی پس‌زمینه کافه‌ها» یا «سبکی خاص مانند Witch House» به کاربران ارائه می‌شود.

پس از وارد کردن دستور موردنظر خود، اسپاتیفای آن را پردازش می‌کند و مطابق با آن چندین آهنگ را در قالب یک پلی لیست به کاربران پیشنهاد می‌کند. سپس به‌راحتی می‌توانید آهنگ‌هایی را از آن حذف کنید و به‌طور کلی پلی لیست ایجادشده توسط هوش مصنوعی را مدیریت کنید.

هرچند هنوز مشخص نیست که قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی چه زمانی در دسترس کاربران اسپاتیفای قرار خواهد گرفت، سخنگوی این شرکت می‌گوید:

«ما به‌طور معمول آزمایش‌هایی را انجام می‌دهیم. برخی از آن‌ها درنهایت به‌عنوان یک تجربه گسترده‌تر استفاده می‌شود و از برخی دیگر فقط به‌عنوان یک آموزش مهم استفاده می‌کنیم. در حال حاضر چیز دیگری برای اشتراک گذاری نداریم.»

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *