اولین لپ‌تاپ سامسونگ با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون X Elite‌ در راه است

[ad_1]

سامسونگ روی لپ‌تاپ گلکسی بوک 4 Edge‌ کار می‌کند که اولین لپ‌تاپ مجهز به ویندوز 11‌ کره‌ای‌ها با پرد ازنده مبتنی بر معماری ARM محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است.

لپ‌تاپ آینده سامسونگ به پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون X Elite‌ مجهز می‌شود و 16 گیگابایت رم خواهد داشت. این بنچمارک نشان می‌دهد که سامسونگ هنوز آماده استفاده از تراشه‌های اگزینوس برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی نیست.

عملکرد بالای اسنپدراگون X Elite‌ در لپ‌تاپ سامسونگ

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، لپ‌تاپ جدید سامسونگ در بخش تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ 6.2.2 به‌ترتیب امتیازهای 2706 و 12,646 را به‌دست آورده است. این امتیازها بالاتر از اپل M1 و M2 محسوب می‌شوند، بااین‌حال با عملکردی پایین‌تر از M3 روبه‌رو هستیم.

عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای تراشه‌های مختلف سری M اپل را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

باید به این موضوع اشاره کرد که چیپ اسنپدراگون و تراشه‌های اپل در محیط‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و شاید در دنیای واقعی شاهد تفاوت عملکرد چندانی میان آن‌ها نباشیم. درحقیقت اپل تراشه‌های سری M‌ را برای سیستم‌عامل مک اواس بهینه‌سازی کرده است، اما هنوز مشخص نیست که اسنپدراگون X Elite‌ و ویندوز 11 تا چه اندازه برای یکدیگر بهینه شده‌اند.

طبق شایعات، تراشه اسنپدراگون X Elite‌ قدرت سرفیس لپ‌تاپ 6‌ و سرفیس پرو 10 را تأمین خواهد کرد. بنابراین لپ‌تاپ جدید سامسونگ با محصولات سرفیس ردموندی‌ها رقابت می‌کند. البته درحال‌حاضر مشخص نیست که گلکسی بوک 4 اج با چه سبک طراحی از راه می‌رسد.

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *