قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 تا پایان 2025 رایگان خواهند بود

[ad_1]

سری گلکسی S24 روز گذشته با طیف وسیعی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، مانند ترجمه همزمان تماس‌های تلفنی و Chat Assist (دستیار چت) معرفی شد. با این حال، سامسونگ فقط تا پایان سال 2025 قابلیت‌های هوش مصنوعی این سری موسوم به Galaxy AI را به‌صورت رایگان ارائه خواهد کرد و پس از آن، یک سرویس اشتراکی با قیمتی نامشخص معرفی خواهد شد. همچنین برخی از ویژگی‌های Galaxy AI به اتصال اینترنت و حساب سامسونگ نیاز دارند، اما برخی دیگر به پردازش داخلی متکی هستند و می‌توانند آفلاین کار کنند.

سری گلکسی S24 علاوه بر ارتقاهای سالانه خود مانند نمایشگر روشن‌تر، پردازنده سریع‌تر و دوربین‌های بهتر، همچنین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی است. این قابلیت‌ها از ترجمه همزمان تماس‌ها گرفته تا امکان جابه‌جایی اشیاء در تصاویر و موارد دیگری را شامل می‌شود. سامسونگ حتی با گوگل همکاری کرده تا ویژگی جدید Circle to Search را در این سری ارائه کند. با این حال، تمام این ویژگی‌ها فقط تا پایان سال 2025 به‌صورت رایگان در دسترس هستند.

بخش زیادی از رویداد گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ روی قابلیت‌های هوش مصنوعی S24 متمرکز بود، اما غول کره‌ای همچنین اشاره کرده است که ویژگی‌های Galaxy AI فقط تا پایان سال 2025 رایگان خواهند بود. چند روز پیش نیز در گزارش دیگری گفته شده بود که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 ممکن است پس از چند سال به‌صورت اشتراکی ارائه شوند.

با این وجود، هنوز مشخص نیست که پس از سال 2025 این قابلیت‌ها با چه قیمتی در دسترس قرار خواهند گرفت.

نکته دیگری که در رویداد به آن اشاره‌ای نشده این است که بسیاری از این ویژگی‌ها از جمله ترجمه همزمان تماس‌ها، Note Assist و Chat Assist به اتصال اینترنت و حساب سامسونگ نیاز دارند. با این حال، پردازش مورد نیاز برخی ویژگی‌های دیگر مانند ابزارهای ویرایش و ترجمه توسط چیپ دستگاه انجام می‌شود.

سامسونگ همچنین قصد دارد تا بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI را در دسترس گوشی‌های دیگر خود نیز قرار دهد. در حالی که لیست نهایی هنوز اعلام نشده است، اما سری گلکسی S23، سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5، گلکسی تب S9 در نیمه اول سال 2024 به Galaxy AI مجهز خواهند شد.


اسپانسر این رویداد دیجیاتو، دی‌جی‌لند است؛ دی‌جی‌لند، خرید اینترنتی کالای دیجیتال

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *