مشخصات ناتینگ فون (2a) فاش شد؛ دوربین دوگانه افقی و دایمنسیتی 7200

[ad_1]

یک منبع آگاه اطلاعاتی درباره گوشی مقرون‌به‌صرفه ناتینگ منتشر کرده است. براساس این اطلاعات، احتمالاً طراحی دوربین دوگانه ناتینگ فون (2a) به‌صورت افقی خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که پردازنده این گوشی دایمنسیتی 7200 باشد.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، احتمالاً شرکت ناتینگ چینش دوربین‌ گوشی جدید خود را تغییر می‌دهد. چینش لنز‌ها در گوشی‌های قبلی این شرکت به‌صورت عمودی بود؛ حالا به‌نظر می‌رسد که ناتینگ فون (2a) دارای یک ماژول دوربین افقی در قسمت مرکزی پنل پشتی است و ظاهراً دو لنز دارد. همچنین در اطراف این ماژول، 3 نوار نوری یا گلیف با طراحی جدید وجود دارد.

برخی از مشخصات احتمالی ناتینگ فون (2a)

براساس شایعات اخیر، گوشی بعدی شرکت ناتینگ علاوه‌بر اینکه از یک طراحی جدید بهره می‌برد، احتمالاً به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7200 مجهز خواهد بود. منبع دیگری در توییتر که برای اولین‌بار وجود ناتینگ فون (2a) را فاش کرده بود، تصویری را منتشر کرده که ظاهر دوربین دوگانه این محصول را در کنار یک فلش LED نشان می‌دهد. به نظر می‌آید این گوشی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل‌های قبلی عرضه شود.

دور دوربین توسط سه نوار نور LED گلیف احاطه شده است. این نوارها از آنچه در ناتینگ فون (1) و ناتینگ فون (2) دیده‌ایم، بسیار کوچک‌ترند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که این نوارها همچنان از نوتیفیکشن‌ها و شخصی‌سازی‌ پشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود ناتینگ فون (2a) از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7200 SoC، یک تراشه هشت هسته‌ای که اوایل 2023 معرفی شد، استفاده کند. این تراشه دارای دو هسته Cortex-A715 با فرکانس بالای 2.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A510 است. همچنین در این گوشی پردازنده گرافیکی Mali G610 MC4 تعبیه شده است.

شرکت ناتینگ به گوشی جدید خود نام رمز «پکمن» را داده است، که با سنت این شرکت در استفاده از نام ویدیوگیم‌های کلاسیک برای تلفن‌های خود مطابقت دارد؛ پیش از این ناتینگ فون (1) «Spacewar» و ناتینگ فون (2) «Pong» نام گرفته بودند.

شرکت ناتینگ در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند 1402) برگزاری رویدادی در اسپانیا با شعار «چیزی برای دیدن وجود ندارد» را تأیید کرده است. احتمالاً در این رویداد شاهد معرفی ناتینگ فون (2a) باشیم.



[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *