هوش مصنوعی ترجمه تماس‌های گلکسی S24 در گوشی‌های دیگر نیز کار می‌کند

[ad_1]

سامسونگ درحال‌حاضر روی هوش مصنوعی متمرکز شده است و ماه گذشته هوش مصنوعی مولد «سامسونگ گاوس» را با قابلیت نوشتن متن، کدنویسی و خلق تصویر معرفی کرد. همچنین می‌دانیم که سری گلکسی S24 با مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه خواهد شد، ازجمله قابلیتی که امکان ترجمه تماس‌های تلفنی را فراهم می‌کند. حالا گزارش جدیدی درباره قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌های S24 منتشرشده که نشان می‌دهد گوشی‌های سایر برندها نیز احتمالاً از آن پشتیبانی خواهند کرد.

براساس گزارش جدید Nikkei Asia، قابلیت ترجمه تماس با هوش مصنوعی گلکسی S24 ابتدا با پشتیبانی از زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی در دسترس قرار خواهد گرفت و پس از آن، زبان‌هایی نظیر کره‌ای و ژاپنی نیز به آن اضافه خواهند شد.

ترجمه تماس‌ها با هوش مصنوعی در گلکسی S24

در این گزارش همچنین اعلام شده که این ویژگی جدید برای گوشی‌های غیرسامسونگ نیز کار خواهد کرد. با‌این‌وجود، اگر کاربری از گلکسی S24 استفاده کند و فرد مقابل گوشی غیرسامسونگی داشته باشد، همچنان می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. البته پشتیبانی از این قابلیت قابل انتظار بود، زیرا محدودکردن آن فقط به گوشی‌های سامسونگ، برای غول کره‌ای چندان منطقی نیست.

امکان ترجمه هم‌زمان تماس‌ها تنها قابلیت هوش مصنوعی نیست که به گوشی‌های سری گلکسی S24 اضافه خواهد شد. این شرکت روی ویژگی‌های دیگری نیز کار می‌کند که به کاربران کمک خواهند کرد تا تجربه گوشی‌های خود را به سطح جدیدی ارتقاء دهند. البته هنوز این ویژگی‌ها به‌طور دقیق مشخص نیستند.

گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ احتمالاً ماه آینده میلادی و در روز 17 ژانویه (27 دی‌ماه) معرفی خواهند شد. تاکنون در گزارش‌های مختلفی به مشخصات این دستگاه‌ها اشاره شده است. روز گذشته قیمت گوشی‌های سری گلکسی S24 فاش شد که طبق آن به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد قیمت پرچمداران آینده خود را کمی نسبت به نسل قبلی کاهش دهد.

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *