اینستاگرام از قالب‌های قابل‌شخصی‌سازی برای Add Yours در استوری‌ها رونمایی کرد

[ad_1]

اکنون می‌توانید با پین‌کردن گیف، متن و تصاویر خود در استوری، یک قالب یا تمپلیت مخصوص Add Yours برای خودتان بسازید. همچنین با اضافه‌کردن برچسب Add Yours به استوری، دنبال‌کنندگان شما نیز می‌توانند از قالب شما استفاده کنند و آن را در استوری خود تغییر دهند.

براساس گزارشی تازه، اینستاگرام از قابلیت شخصی‌سازی جدید خود خبر داد. برای ایجاد یک قالب جدید، ابتدا به استوری خود متن، تصویر یا گیف‌ اضافه کنید. سپس به بخش برچسب‌ یا استیکرها بروید و Add Yours templates را انتخاب کنید. پس از آن، عناصری مانند متن، تصاویر و گیف را که می‌خواهید در قالب قرار دهید، تعیین کنید. آنگاه قالب شما ثبت می‌شود و حالا با انتشار استوری، هنگامی که دیگر کاربران روی Add Yours در استوری شما کلیک کنند، می‌توانند به قالب شما دسترسی داشته باشند و عناصر موردنظرشان را به آن اضافه کنند.

شخصی‌سازی قالب‌های استوری و برچسب Add Yours

برای استفاده از قالب‌های استوری دیگر کاربران، کافی است روی گزینه Add Yours استوری آن‌ها کلیک کنید. سپس پنجره استوری و دوربین برای شما باز می‌شود و می‌توانید تمام عناصر استوری کاربر قبلی را ببینید. شما می‌توانید این عناصر را تغییر دهید و یا موارد دیگری به آن اضافه کنید. همچنین با کلیک‌کردن روی پرفایل افراد قبلی در Add Yours، می‌توانید ببینید چه کسانی چه عناصری به این قالب اضافه کرده‌اند.

برچسب تعاملی Add Yours که در سال 2021 معرفی شد، به شما این امکان را می‌دهد که به درخواست دیگر کاربران برای ارسال استوری با موضوع تعیین‌شده پاسخ دهید. بسته به فعالیت و علاقه خود می‌توانید با اضافه‌کردن این برچسب، از دیگر کاربران هم بخواهید که تجربه‌های مشابه خود را استوری کنند.

چند روز پیش، اینستاگرام قابلیت تغییر پس‌زمینه استوری‌ها با کمک هوش‌مصنوعی را نیز در دسترس قرار داد. با این قابلیت می‌توانید پس‌زمینه را از سوژه تصویر جدا کنید و با دستورات متنی، پس‌زمینه دیگری را جایگزین نمایید.

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *