دایمنسیتی 9400 احتمالاً عملکردی فراتر از اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

[ad_1]

به‌ گفته یکی از منابع حوزه فناوری، دایمنسیتی 9400 نسبت به دایمنسیتی 9300 هسته‌های Cortex-X کمتری خواهد داشت و انتظار می‌رود این چیپست و رقیبش، اسنپدراگون 8 نسل 4، اولین تراشه‌های 3 نانومتری اندرویدی لقب بگیرند. این منبع مدعی است که دایمنسیتی 9400 می‌تواند بر رقیب کوالکامی خود چیره شود.

مشخصات احتمالی دایمنسیتی 9400

طبق ادعای Digital Chat Station، ظاهراً دایمنسیتی ۹۴۰۰ تعداد بالایی هسته Cortex-X5 نخواهد داشت، اما همچنان شاهد عدم استفاده از هسته‌های کوچک در این تراشه خواهیم بود. اگرچه این موضوع می‌تواند نگرانی‌هایی پیرامون مصرف انرژی دایمنسیتی 9400 ایجاد کند، اما انتظار می‌رود به لطف لیتوگرافی 3 نانومتری، کارایی حرارتی بهبود یابد. درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره عملکرد گرافیکی تراشه منتشر نشده است و نمی‌توان در این زمینه صحبت کرد.

دایمنسیتی 9400

انتظار می‌رود ویوو همانند سابق نقش مهمی در توسعه تراشه‌های مدیاتک ایفا کند. همچنین با درنظرگرفتن قدم‌هایی که دایمنسیتی 9300 در زمینه توسعه هوش مصنوعی برداشت، انتظار ادامه این روند را در نسل آینده تراشه‌های پرچمدار مدیاتک داریم.

اگرچه هنوز ابهامات زیادی درباره عملکرد دایمنسیتی 9400 و قابلیت‌های آن وجود دارد، اما پیش‌بینی‌ می‌شود که رقابت تنگاتنگی را بین تراشه مدیاتک و رقیب اصلی آن، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 شاهد باشیم. کوالکام نیز روی توسعه چیپ 3 نانومتری خود متمرکز است و اثبات این ادعا که دایمنسیتی 9400 در تمامی جنبه‌ها برتر خواهد بود، نیازمند گذر زمان و عرضه رسمی این دو چیپست است.

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *