هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ نیمه اول سال 2024 از راه می‌رسد

[ad_1]

درحالی‌که شایعات در گذشته به عرضه هدست واقعیت ترکیبی گلکسی گلس سامسونگ در اواخر 2024 اشاره کرده بودند، حالا برخی گزارش‌ها از عرضه احتمالی آن در 6 ماهه اول سال میلادی آینده خبر می‌دهند. همچنین گزارشی از یک منبع کره‌ای مدعی شده که سامسونگ ظاهراً از یک علامت تجاری با نام «Flex Magic» برای این هدست بهره می‌برد.

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

اخیراً سامسونگ درخواستی در دفتر مالکیت معنوی بریتانیا مبنی بر ثبت یک علامت تجاری جدید برای «Samsung Glasses» داشته است. ظاهراً در توضیحات این علامت تجاری، دو عنوان «هدست‌های واقعیت مجازی» و «هدست‌های واقعیت افزوده» مطرح شده و احتمال می‌رود این درخواست مربوط به‌ محصول جدیدی از سامسونگ باشد.

مشخصات احتمالی هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

با توجه به‌ گزارش‌های قبلی، قدرت این هدست را یکی از پردازنده‌های ساخت کوالکام تأمین می‌کند و گوگل نیز در بخش سیستم‌عامل با سامسونگ همکاری کرده است. درنتیجه می‌توان هدست گلکسی گلس را پاسخی به ویژن پرو اپل دانست. همچنین طبق گزارشی در گذشته، نمایشگر گلکسی گلس از تراکم پیکسلی حدود 3000 پیکسل در اینچ برخوردار خواهد بود.

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

به‌دلیل ادامه روند توسعه گلکسی گلس، اطلاعات بیشتری از قیمت یا سایر مشخصات آن در دسترس نیست. با وجود قیمت 3500 دلاری ویژن پرو، احتمالاً گلکسی گلس سهم بیشتری از بازار را با قیمت کمتر به‌ خود اختصاص خواهد داد. البته هدست سامسونگ در این مسیر تنها نیست و با ورود متا کوئست 3، رقابت در بازار هدست‌های واقعیت ترکیبی داغ‌تر هم خواهد شد.

[ad_2]
Source link

  • 1
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *