برنامه Google Contacts حالا می‌تواند موقعیت مکانی مخاطبین را نشان دهد

[ad_1]

گوگل همیشه تلاش کرده تا سرویس‌ها و برنامه‌هایش در دستگاه‌های اندرویدی با یکدیگر ارتباط داشته باشند. حالا Google Contacts پشتیبانی از سیستم موقعیت مکانی گوگل مپس را دریافت کرده است که از طریق آن می‌توانید موقعیت مکانی دیگران را مشاهده کنید.

طبق اطلاعاتی که از نسخه 4.22.37.586680692 اپلیکیشن Google Contacts به‌دست آمده است، اگر آدرس جیمیل یکی از مخاطبین خود را ذخیره کرده باشید و همچنین او از قبل موقعیت مکانی خود در گوگل مپس را با شما به اشتراک گذاشته باشد، ماژول کوچکی را در زیر گزینه‌های تماس و پیامک خواهید دید. با انتخاب این ماژول جدید، موقعیت مکانی مخاطب را می‌توانید مشاهده کنید.

نحوه نمایش موقعیت مکانی در گوگل کانتکتس

همچنین این ویژگی می‌تواند با توجه به موقعیت مکانی ثبت‌شده دوستان شما، مسیریابی کند. علاوه بر این، ظاهراً قابلیت جدید گوگل کانتکتس می‌تواند زمان‌هایی که با مخاطب خود در یک موقعیت مکانی نزدیک قرار دارید، به شما اطلاع‌رسانی کند.

اولین بار، خرداد ماه امسال نشریه انگلیسی زبان Google News در تلگرام به اضافه‌شدن این ویژگی اشاره کرده بود. این نشریه تصویر زیر را به اشتراک گذاشته بود ک همچنین تغییرات دیگری در طراحی Google Contacts را نشان می‌دهد.

از جمله این تغییرات به بازطراحی دکمه‌های تماس جدید، پیام جدید و سایر دکمه‌ها اشاره شده است که در داخل یک فضای دایره‌ای قرار گرفته‌اند. همچنین بخش جدیدی به صفحه «Highlights» اضافه‌شده که برخی کاربران را برای قرارگیری در فهرست مخاطبین موردعلاقه پیشنهاد می‌کند. این پیشنهاد برابر میزان تعامل شما با آن‌ها ارائه می‌شود.

Google Contacts برنامه اصلی مخاطبین دستگاه‌های پیکسل گوگل است، اما از طریق گوگل پلی می‌توان آن را برای سایر گوشی‌های اندرویدی نیز دانلود کرد.

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 39

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *