جزئیات جدیدی از پردازنده و دوربین آیفون 16 فاش شد

[ad_1]

در طول چند هفته گذشته اطلاعات زیادی درباره آیفون‌های سال 2024 منتشر شده است. حالا در گزارش جدیدی جزئیات مربوط به دوربین و پردازنده سری آیفون 16 فاش شده است.

براساس این گزارش که طبق گفته‌های یک منبع چینی منتشر شده است، تمام مدل‌های آیفون‌ 16 از چیپست A18 Bionic بهره خواهند برد که براساس فرایند 3 نانومتری TSMC ساخته می‌شود. پیش از این در گزارش دیگری نیز گفته‌ شده بود که تمام مدل‌های آیفون 16 احتمالاً به تراشه A18 مجهز می‌شوند.

این چیپست با اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 رقابت خواهد کرد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود تا هر سه پردازنده در یک بازه زمانی مشابه از سال 2024 عرضه شوند. نکته قابل‌توجه دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده، این است که سری پردازنده‌های A18 Bionic اپل ظاهراً از هر دو فناوری WiFi 6E و WiFi 7 پشتیبانی می‌کند.

در ادامه، این منبع چینی مدعی شده که A18 Bionic احتمالاً می‌تواند از یک دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی پشتیبانی کند. این موضوع با گزار‌ش‌های قبلی مطابقت دارد که در آن‌ها گفته شده بود آیفون 16 پرو مکس ظاهراً قرار است دوربین 48 مگاپیکسلی بزرگ‌تر و پیشرفته‌تری داشته باشد.

این تمام اطلاعاتی است که به آن‌ها اشاره شده و با توجه به این که هنوز ماه‌ها تا رونمایی رسمی از سری آیفون 16 زمان باقی مانده است، باید منتظر باشیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی در این باره چه اطلاعاتی به ما خواهند داد. پیش از این همچنین به وجود یک دکمه Capture جدید در آیفون‌ 16 پرو اشاره شده بود. ماه گذشته نیز رندرهای جدیدی از آیفو‌ن 16 پرو و آیفون‌ 16 پرو مکس افشا شده بودند که برخی تغییرات جزئی آن نسبت به نسل قبلی را نشان می‌دادند.

[ad_2]
Source link

  • 0
  • 0

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *